21.28

Klockan är 21.28 och jag ligger nedbäddad i sängen. Det måste fan vara något slags rekord. Jag tror inte jag har varit duschad och klar vid den här tiden på flera månader nu. Jaja, men ska man klara av morgondagen så ska man!
Idag har precis som igår varit en helt okej dag. Playdaten var lite lång och jobbig, men rolig att titta på och såklart får man en hel del klockrena citat från lillkillen och tjejen.

Skulle kanske ha åkt hem till Elin och träffat henne och Helena, men jag känner mig fruktansvärt osocial och trött och "i-only-wanna-lie-in-bed-and-eat-vegetable-crisps" ikväll. Hmm. Hoppas på att träffa kompisarna imorrn.

Jag ska in till Times Square på nyårsaftonen. Den blir nog väldigt lugn för min del, är nog bilmänniska till och från tåget om jag inte blir insnöad. Ska bara in, käka på nån restaurang med Thereza och sen ska vi titta när de släpper bollen och försöka ta första tåget hem. Jag har kommit fram till att nyårs egentligen inte är min grej. Kan inte komma på en enda nyårsafton som jag har haft det helt magiskt och fantastiskt och blivit en ny människa. Det enda jag kan komma ihåg är en massa ofullbordade förhoppningar. Man har alltid roligast när man inte förväntar sig det, och inte när man ska ha krav på sig att ha roligt. Så ingen dricka, inte ens lite champange, utan bara lite upplevelser som jag för evigt hade ångrat mig om jag inte hade gjort. Vad som händer senare i veckan under min ledighet har jag ingen aning om.

Jaja. nu ska jag titta på någon dålig, hjärnbefriad TV serier över internet och sedan slagga. Godnatt

Kommentarer
Postat av: pappa

Ja det där med nyår...är det så lyckat egentligen ? Jag menar...dela in året i 365 cykler o kalla det dagar..titta ut en godtycklig dag (när det är som kallast) o kalla det "nyår" ? Kom igen...? Vilka ideer ? Jag har kommit på att här ges inga löften som ändå inte hålls. För min del önskar jag mig saker istället...o varje dag dessutom ! Mycket roligare :-)

2009-12-30 @ 15:38:28
Postat av: Elinor

Vi får skylla det på de gamla romarna, tror jag det var. Men du har rätt, mkt roligare att önska sig saker varje dag;P. Kanske lite sådär The Secret inspirerat...

2009-12-30 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0