Annandag Jul

Så har man vaknat upp till ännu en regnig dag i Amerika. Snön har nästan försvunnit nu, men jag antar att det kommer ny. Själv längtar jag så mycket till våren och min födelsedag i mars.
  Elin kommer och plockar upp mig om 50 min. Först ska jag hinna duscha och packa grejer. Vi ska ta en runda till lite olika gallerior, sedan hem till henne och ikväll ska vi in till stan med några tyska tjejer som hon känner. Hoppas på rolig kväll fast jag bara känner Elin i den gruppen, haha.

Behöver jag säga att jag faktiskt drömde skitskumma drömmar om att rädda världen från miljöförstöring och att flyga i natt? Fast när gör jag egentligen inte det....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0