Äpplen

Så brukar min frukost se ut när jag har bråttom. Rusar upp i köket och trycker i mig ett äpple innan jag springer ut genom dörren. Någonting som jag även trodde att jag skulle få göra idag. Men nej då,  nu har jag hunnit sitta framför datorn i tio minuter i godan ro i väntan på telefonsamtalet som gör det tillåtet för mig att springa upp och ta mitt äpple.
  Hade varit så skönt att få sova ut idag, men istället ska vi till Ikea. Jag hoppas att de låter mig sova i bilen. Min taktik för att kunna ta mig upp på morgonen är att det första jag gör när jag vaknar är att jag genast tänker ut vilklet klockslag jag kan komma tillbaka till sängen. Oftast är det en timmes väntan, och då har jag hjärnan låst på det klockslaget.

Så. nu ska jag  gå och käka äpple. see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0