Dan före dan före dan före dopparedan

Gud vad jag är trött. Jag måste verkligen se till att göra verklighet av mitt löfte att stänga av datorn tidigare. men svårt är det.
Jag slutade inte jobba förren halv 9 igår, och efter det bar vi ju upp julgranen och en massa pynt till min källare som jag ska sätta upp senare idag. Efter det satt jag och stirrade på glittret i typ en kvart innan jag kunde slappna av, och efter det behöver man ju en timme ungefär för att komma till ro och börja göra sig iordning för sängen. Så gissa vem som inte var klar för att gå in i duschen före halv 12?
Men så fort jag la mig ner däckade jag i alla fall. Kändes inte som mer än fem minuter senare när klockan ringde. Jag ville verkligen slå någon i huvudet. Min hobby ska bli att ta tupplurer. Jag ska ge upp allt vad konstnär, författare och FN-medarbetare heter och börja provsova sängar på Ikea. Det är numera mitt mål med livet.

Nu ska jag raketstäda undan den värsta röran på mitt rum. I eftermiddag tänker jag klä granen med ungarna! Wiho! Och sätta upp julslinga, tomtar, ljus osv. Sedan blir det lite julklapps och julklänningsshopping med Suss tror jag.

Imorrn måste jag verkligen se till att dra mig ner till gymmet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0