Dunkin Donuts ( jag har en konstig känsla av att detta är felstavat)

Har precis kommit hem från en fika-stund med Carina på Dunkins. Killarna i kassan är verkligen hur snälla/söta/rara som helst. De gav tre gratis chokladmunkar rätt från ingenstans. Bara sådär, mitt i samtalet. Poff, här har ni lite extra mat tjejer, ni ser inte riktigt spyfärdiga ut än, ta några stycken. Och detta var det efter att de hade gett oss lite snacks till teet och chokladen. Andra gången jag var där. Carina verkar å andra sidan känna dem rätt bra. Typ som om hon har bott där ett tag. Jaja, trevlig kväll. Vi diskuterade bland annat kakbak och omöjligheten att hitta marsipan i amerikanska affärer. 
Lussebullarna blev hur bra som helst! Även fast det tog ca fyra timmar för mig att få dem färdiga. Men nu har jag dem i alla fall, mohahaha... 
  Det första lillkillen gjorde när han kom innanför dörren och kände doften var att bli smått hysteriskt och rusa in till köket och runt köksön som om han inte visste var han skulle bli av. Granskade lussebullarna. Försökte dela de som satt ihop (Jag i bakgrunden: Noooooo). De var en hit, hur som helst. Supergoda och nu undangömnda i frysen till på söndag. 

Uppdatering på sighyseeing fronten: Ellis island och Frihetsgudinnan på lördag innan Lucia i Svenska kyrkan. 
Dagens låttips: Christmas is all around me från Love Actually. Varför finns den inte på Spotify?

Och nu, kära läsare, ska ni få en chans att uttrycka er åsikt! Tycker ni att jag ska flytta min garderob till min skrivbordsstol eller ta tag i mig och flytta den osorterade högen med nytvättade kläder från i förrgår till dess rätta plats? Oh, the choices...  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk på vad jag alltid har sagt!

Kul att lussebullarna blev bra! Men du har ju tränat genom åren.....

2009-12-10 @ 09:21:31
Postat av: Mamma

Finns egentligen ingen låt som heter Christmas all.....

Testa Love is all around me istället!

2009-12-10 @ 19:03:20
Postat av: Elinor

Men... i filmen heter den ju christmas i all around me!

2009-12-10 @ 19:31:40
Postat av: Mamma

Jo, men den var ju omgjord till julsång! I filmen.

2009-12-11 @ 08:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0