Elinors förkylningsblogg

Gissa vem som var nära att bryta ihop tidigare idag, framför barnen? Tjoho, vilken duktig au pair jag är. Dessutom känner jag mig som ett helt apotek. Hostmedicin, tabletter, halstabletter... i can keep going. Oh yeah. Och en dundrande huvudvärk. Barnen har nästan skött sig helt fläckfritt idag, förutom ett utbrott vid kinesiskan, vilket antagligen var det som framkallade huvudvärken. Ett tag kändes det nåstan som att jag var helt darrig och yr, men det är bättre nu. Värdmamman ringde precis när jag mådde som värst och jag trodde nästan att jag skrämde upp henne lite. Är nu förpassad till mitt rum och har morgonen ledig, vilket jag  är tacksam för. Känner som att jag är på väg att gråta över minsta lilla. Jag tror att jag bara har åkt på en förkylning. De första dagarna brukar väl vara värst? Så jag borde väl bara bli friskare efter det här? Nåja, får jag bara vila upp mig är jag nog back on track om en dag eller två. Huvudvärken har i alla fall släppt.

Goda nyheter gott folk! Julkalendrarna finns på youtube!:D

Kommentarer
Postat av: mamma

Världens bästa julkalender, Pelle Svanslös, har du hittat den?

2009-12-02 @ 16:00:07
Postat av: Elinor

Skall genast undersökas!

2009-12-02 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0