!!!

Varför har jag inte fått reda på detta tidigare?? Varför? Hur kan ni där hemma ha varit så hemska mot mig och inte berättat årets nyhet?!

Anna Anka skiljer sig! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ett vet jag, och det är att jag förstår Paul Anka. Jag hade aldrig klarat av att ha den kvinnan i mitt liv!

Nu får väl alla vi som satt med hakorna nere i golvet när Anna förklarade att kvinnans största roll i äktenskapet var att tillfredställa mannen, skällde på städerskorna när de ställde parfymen i fel ordning och på fullt allvar trodde att barnflickan var avundsjuk på henne ett gott skratt. Tydligen räcker inte hennes äktenskapstips!
Usch nu känner jag mig lite elak, men som man bäddar får man ligga. Vill man inte ha uppmärksamhet ska man inte ut och säga efterblivna saker på bästa sändningstid.

Kommentarer
Postat av: Berit

Är det inte lite synd om henne? Så mycket hon ansträngt sig!?

Ha det bra!

Berit

2009-12-08 @ 15:52:29
Postat av: Erika

Tycker ju inte hennes make verkar bättre, vad jag hört så är anledningen till skilsmässan ett bråk där han tog fram en pistol och polisen fick rycka in ^^'

2009-12-08 @ 18:19:16
Postat av: Elinor

Berit: Haha... ansträngt sig har hon nog gjort. Tydligen hjälpte det inte.

2009-12-09 @ 04:33:35
Postat av: Anonym

Erika: Jag läste på Aftonbladet att hon hade ljugit om det med, kamrorna motbevisade henne. Haha! Hon är ju inte verklig!

2009-12-09 @ 04:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0