Gott nytt år!

Så... då var det den sista dagen på det här året. 31 december. Herregud. Jag minns mitt förra nyår och jag minns att jag undrade vad jag skulle göra nästa nyår. Och nu sitter jag här, på en soffa i Livingston och kollar när två barn spelar Wii. Jag har en känsla av att det kommer att vara så de närmaste timmarna. Jag borde egentligen ha varit ledig nu, men vägarna är "igensnöade". HA HA. Igensnöade. Det har kommit tre centimeter snö. Kom igen, liksom? Skulle vilja placera de som nyss stängde av vägarna i ett Sverige under Januari/Februari. Antagligen skulle de inte komma tillbaka som samma personer.
Men men. Det är väl bara att försöka göra det bästa av situationen och försöka ta sig med buss in till NY. Om den går, det vill säga. Annars blir det nog en extremt lugn nyår, eftersom bilen är bye bye och jag kommer inte att kunna ta mig någonstans. Nåja, som bekant gillar jag ändå inte nyår speciellt mycket.

Kommer jag in till NY, så kommer jag att lägga upp lite bilder på det senare. Tills dess, gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0