Håhå jaja

Så har man gått ännu en dag till mötes. Godmorgon. Ligger just nu nerbäddad i sängen och äter frukost. Tycker jag har blivit riktigt duktig på det. Är i stort sett det enda målet jag är säker på att jag får i mig om dagen, eftersom jag har börjat slarva rätt så duktigt med måltiderna på senaste tiden. Äter jag stor frukost eller lunch är jag liksom inte hungrig på middag förren vid 8-9 tiden. Och då tar jag bara något litet och det är fine.

Idag blir det en lång jobbedag. Värdmamma kommer inte hem förren vid 8 tidigast, så jag ska laga mat, bada barn, tvinga barn ner i säng, binda fast barn i säng under sagostund osv. Var ett tag sedan jag hade en sådan kväll, men det är en del av jobbet så det är bara att bita ihop och hoppas på det bästa. 

Och ja, jag klarade av att använda gpsen igår! Duktiga mig! Det tog mig bara en kvart att ställa in den... Nu ska jag köra samma sträcka och jag hoppas att jag kommer ihåg den, för gps åkte nog med någon annan till jobbet. Blev inget gym igår, vi stack till Chilis och åt istället så vi ska dit nu istället. Sen ska jag slänga in min tvätt i tvättmaskinen och sova tills det är dags för barnhämtning.  


Kommentarer
Postat av: Erika

har du hört om vår vackra snö har i skåneland? ^^ och det faktum att det är den bästa chansen på tio år att vi kan få snö på julafton? :P

Här sitter en i sitt lilla rum och är lycklig med sina varma choklad. ^^

2009-12-16 @ 16:58:32
Postat av: Elinor

Jag är inte alls avundsjuk för detta. Mamma använde ordet julkortslandskap. Jag är inte alls avundsjuk. Nejdå. Det snöade faktiskt i FEM minuter idag. Så där ser du! Vafan, ta en bild och skicka hit vettja!;)Fast jag slipper iaf snökaoset som aftonbladet tjatar om.

2009-12-17 @ 04:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0