I cracked, I´m a bad person

Jag skyller på Hanukkah. Och så vill jag tacka mamma för armbandet, CDn och tröjan, moster för yllesockarna ocg farmor för julskivan och fotona. Tack! Resten av paketen funderar jag på att gömma iväg tills julafton så jag inte hittar dem. Barnen får ju mer presenter ikväll och jag kan ju med bli sugen på att öppna lite... 

Nu ska jag strax åka iväg för att kolla på college med Tereza. Jag tror inte att jag kommer att gå på det colleget vi ska till eftersom det ligger i Newark vilket inte har så bra rykte, men att ta bussen dit och kolla kan ju inte skada tycket jag.   

Jaja. Gud vad skönt det hade varit att gå och lägga sig igen som jag oftast gör direkt efter att barnen har blivit iväg skjutsade till skolan. Får väl försöka hålla mig vaken. Hepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0