I hate days like these, part 2

Fan. Precis så känns det just nu. Fan. Ibland undrar jag vad det är för fel på mig. Är så förbannad på mig själv just nu, skulle bara vilja skruva tillbaka klockan ett dygn så att jag kunde göra om vissa grejor. Ska jag behöva gå runt och skriva att-göra listor på handen? Det kanske är det som är lösningen. Fy fan. Jag har varit här i två månader och jag vet att det är vissa saker jag borde kunna med inte kan. Guuud. Smågrejor, i och för sig, men jag är trött på att få skit när jag VET att jag hade kunnat undvika det. Och när man vet att något är ens fel kan man ju egentligen inte tjabba emot, utan det är bara att svälja det och försöka göra det bättre nästa gång. Men tänk om det inte blir bättre nästa gång? Suuuuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0