Mina första kändiscrusher!

Åh! Jag har precis hittat Westlifes senaste album och sitter och lyssnar på det. Kommer fortfarande ihåg första gången jag hörde dem när jag var typ tio och de blev mina största idoler. Haha, egentligen var det mest för att en av killarna i bandet gillade hästar...
  Nu i efterhand kan jag inte riktigt förstå hur jag kunde vara så galen i dem, men visst kan jag inte låta bli att bli lite nostalgisk och hjärtat hoppar till litegrann när jag hör deras nya låtar. Visst, jag är inte inne på att helgonförklara dem längre så som jag en gång gjorde, men lite småmysigt är det allt att lyssna på dem.

Jag mår bättre nu efter lite medicin trots att det känns som att någon har hällt cement i näsborrarna. Ikväll ska jag jobba hela kvällen. Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer. I vanliga fall sticker jag alltid till gymmet när jag inte har något att göra, men med tanke på att jag fick jätteont i halsen efter fem minuters foursquare med lilltjejen igår vet jag inte om det är en bra ide. Blrír väl att jag sticker till någon galleria eller något som vanligt. På söndag är det ju hockeymatch! Wiho, gud vad jag ser fram emot det!

Nu är det naptime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0