Nyårslöften?

Egentligen känner jag att jag inte har något att skriva om. Förutom hur sjukt tråkigt jag har. Seriöst, det roligaste jag har haft på hela dagen var när jag och lillkillen spelade princessmonopol invirade i varsin filt och snörvlade. Jag tog tag i mig själv och sa till värdmamman att jag klarade att jobba imorrn, känns inte bra att bara ligga här som en annan grönsak. Jag antar att jag får ta mig upp på morgonen, och sedan verkar jag vara ledig till fyra tiden dp ungarna ska plockas upp från sin playdate. Skulle egentligen varit hos oss och jag är ganska tacksam för att jag slipper ya hand om fyra ungar när jag får huvudvärk av att stå upp för länge och har problem med sammansatta meningar. 
  Det har inte hänt nåt kul på hela veckan. Jag hatar att vara sjuk. Dessutom ska jag jobba på fredagkväll och måste vara bra då så att jag orkar med det. 
  Jag får i alla fall försöka att se fram emot söndag. Då blir det den efterlängtade hockey-matchen! Och jag ska fan gå även om de får dra mig dit i en rullstol. Och nästa helg blir det luciafirande i Svenska Kyrkan efter en dag med Thereza och hennes kompisar från Boston i NY. Kommer att bli superkul! Och sedan är det inte långt till jul och nyår. 
  Vad kommer då nästa år att bjuda på? Jag har bestämt mig för att: 

- Åka till Washington, Philadelphia och Boston. (Fast jag kanske kommer att besöka några av dessar städer redan innan årsskiftet?)
- Åka till Niagarafallen, och förhoppningsvis få en liten tripp till Kanada på köpet. 
- Åka till Västkusten! Se LA, San Fransisco, Grand Canyon och Las Vegas
- Gå på minst en konsert NY. 
- Gå på en Broadwayföreställning. 
- Åka till Florida. 
- Försöka plugga mera ritning eller skrivande. ( Jag säger bara, man vet aldrig vad som kan hända. Seriously.) 
- Komma på vad jag vill gå för utbildning. 

Åh! Jag kom precis på en sak jag måste berätta, om någon bryr sig. 

De. Har. Börjat. Visa. Reklam. För. Sista. Säsongen. Av. Lost. På. ABC. 

Snart kan jag dö lycklig.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0