Sammanfattning på året

Eftersom att jag absolut inte har någonting att göra just nu förutom att rulla tummarna och surfa runt bland lite bloggar, har jag insett att jag måste skriva någon lista med det bästa och sämsta på året.

Here we go...

Årets bästa händelser:

Prag, kommer aldrig att glömma tisdagkvällen! Så konstigt och sjukt och misslyckat att jag garvar sönder varje gång jag tänker på det.
Studenten, typ den bästa dagen på hela året och kanske i mitt liv. S3 forever, saknar er som fan!
Kristianstaddagarna, de bästa någonsin. Har aldrig haft så kul under dem tidigare och kommr nog aldrig att ha det igen.
När jag klev av planet och såg Manhattans skyline vid horisonten för första gången!
Den första, galna natten i NY för två veckor sedan. Och det mesta som har med NY att göra. Kolla på Rangers, köpa dator kl 7 på morgonen, kolla på Thanksgivingparaden med värdfamiljen och att se alla overkliga julprydnader.

Årets soundtrack of my life:
The Resistance-Muse
Allt som har med Lady Gaga att göra.
21 century breakdown- Green Day
Read my mind, Spaceman, A dustland fairytale och Human med The Killers.
Studentsången

Årets bästa TV-serier:
Supernatural, av vilken jag nästan blev besatt av i somras.
Lost, the one and only.
Are you smarter than a fifth grader, upptäckte den en sömning måndagseftermiddag här. Hehehehehe.
Upptäckte även Death Note. Sitta-i-sängen-och-tugga-på-kudden-bra.

Årets bästa filmer:
Avatar!
... och... eh.... jag kommer inte på någon annan just nu. Kan någon hjälpa mig? '

Årets WTF??
Jag har blivit av med min fobi för att ringa i telefoner.
Jag har börjat träna på gym
Jag har upptäck att min favoritkanal här är Disney XD.
När jag såg den största spindeln ever på mitt rum efter 6 timmars TV-spelande och trodde för en sekund att det var en av Heartless från Kingdom Hearts. Jag slog ihjäl den dagen efter.

Årets bästa böcker jag har läst:
Jonathan Strange och Mr Norrel. Fick den äntligen utläst i våras.
Människohamn
En shopaholic i New York
var också bra.

... och det var nog allt för mig det här året. Allt jag kommer ihåg. Nu ser jag fram emot att:
Köpa biljetter till MuseMadison Square Garden 5 mars!
Åka till Miami med Elin och Helena.
Åka till västkusten i oktober!
Se Niagarafallen, Washington DC, Boston och Philadelphia.
Fira min födelsedag med att gå på Broadway med mamma och lillebror.
Försöka ta ett steg på vägen mot min framtida karriär.

Same procedure as last year?
As every year, James.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0