Sverige VS USA part 3

Den vegetariska maten: USA!
Jag sitter och mumsar på de godaste vegetariska köttbullarna på år och dag. De smakar som riktiga köttbullar!:D Fy tusan vad gott det är! ¨
Och med vegetarisk mat menar jag liksom inte omsorgsfullt hemmalagad, utan sådan från frysdisken. Här vinner USA med hästlängder! Tänk att jag var orolig med för att inte kunna äta ordentligt. Men det har faktiskt varit det allra minsta problemet med omställningen.

För övrigt känner jag mig på ganska gott humör. Imorrn är det nyårsafton och jag ska bara jobba i ca tre timmar. Hurra hurra! Sen ska jag slappa och in till stan. Wiiie! Så himla skönt med lite extra ledighet.


Kommentarer
Postat av: Pappa

...fast om dom smakar som riktiga köttbullar är Du ju fortfarande fast i den definitionen av hur god mat smakar...? som kött menar jag..;-)

2009-12-31 @ 11:43:52
Postat av: Pappa

Gott Nytt År !!!...hälsar alla här :-) Kram !

2009-12-31 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0