Tråååååååååk

Tack, snön. Den har lagt sig över gräset och vägarna nu. Tydligen är det inte någon bra ide att köra, så det blir innesittarkväll för mig igen. Suck. Jag tror jag blir galen. Längtar tills imorrn och nästa helg när jag har lite saker planerade och kommer att få någonting gjort. Just nu känner jag mig bara som en stel, uttråkad soffpotatis. 
Gud vad jag har uppskattat att kunna ha tillgång till bil. Jag känner mig helt handikappad nu när jag inte kan köra. Blääää. Jag hoppas att den är borta imorrn. I vanliga fa ll uppskattar jag snö. Tycker det är fint på ett litet Edward Scissorhands-vis. Just nu vill jag att den ska smälta bort så fort som möjligt så att jag får mitt liv tillbaka. Och bilen. 
Nej, jag tänker fan gå till mataffären och köpa godis nu. I snön, och leka att jag är med i Narnia. Ensam. Det är väl normalt?
Suck.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0