Update

Idag ska jag för förta gången våga mig på att använda navigatorn. Yay me! Jag ska köra och hämta Elin i West Orange, och fick svaret "Jag vet inte riktigt var jag bor..." när jag frågade efter vägbeskrivning, haha. Så var ju inte alls jag när jag kom hit. Inte aaaalls. 
 Nåja, jag ska dra med henne till gymmet och förhoppningsvis har de inte tagit bort erbjudandet om att man kan ta med en kompis in ett par gånger. Om de har det ska vi antagligen sticka och ta kaffe, eller gå i affärer eller nåt.

Det var lite blandade känslor om colleget. Jag kan ju förstå varför de inte har så bra rykte, om man säger så. Gatorna såg i ärlighetens namn sjukt skabbiga ut, poliser stod i varje gatuhörn och jag kände hur de kollade lite på min väska som jag höll extra hårt i. Fast personalen verkade sjukt trevligt på colleget. Men ungefär 90 % av studenterna hade värsta gangsta stilen och gick runt och sa yo bro i korridorerna. Jag kan inte hjälpa det, men jag blev lite... nervös.

Nej, nu måste jag rusa. Ska egentligen vara utanför huset om 10 min, men misstänker att det är rätt kört.... jaja. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0