Baby, I hate days like these...

Dagen utvecklades till en sadan dag da saker helt enkelt inte kanns bra. Barnen tjafsade i eftermiddags vilket fick mitt humor att sjunka som en sten fast jag fattar att det egentligen inte ar nagot att gnalla over. Eller gnalla, jo, men inte att gratfardig behova ringa hem till mamma for ett peptalk. Ogonlocken kanns tunga, all ork har sugits ur kroppen, och dessutom kom jag pa att jag glomde massa av mina klader i torltumlaren som jag egentligen behover sortera. Jag kanner inte det minsta for att  ga utanfor huset (det ar nog fortsa gangen jag kanner sa sedan jag kom hit). Dessutom har mina helgplaner (Svenskhelg med Ikea och Lussekatter) blivit installd. Jag borde spara pengar for jag vill kopa datorn, men jag vill ocksa gora nat kul i helgen. Aka bort nagonstans, aven om det sa bara ar till staden. Men det betyder att jag maste spendera pengar vilket jag egentligen vill lagga pa min dator sa att jag slipper sitta i barnens lekrum och surfa pa en dator vars tangenter inte kan skriva de tre sista vokalerna i vart alfabete. Arghh! Varfor kan man inte vinna lite pengar da och da? Eller hitta ett par hundra dollar pa gatan, det skulle hjalpa saaa mycket.

Nej. Jag tanker sitta hemma ikvall och fa sureriet ur kroppen sa att jag inte smittar andra med det. Tanker kolla pa Disneyfilmer pa youtube i morkret och ata vinddruvor. Sa de e sa.

Kommentarer
Postat av: Frida - Maplewood!

Hej!

Vi kanske kan hitta på något i helgen ändå? Jag har ingen bil men kan erbjuda eftersom mina värdföräldrar ska stanna hemma =/ men har en gps och lite bensinpengar i alla fall ;) Hade varit skoj att göra något.. Måste också spara pengar, men kan ju åka till "mitt" gym och träna lite kanske? De har bastu, bassäng och alla möjliga saker! =) Och du kan komma in gratis =)



PS. Du skriver GRYMT bra!!!!

2009-11-17 @ 19:47:28
Postat av: Elinor

Visst kan vi gora det, har inte planerat nagot nytt! Jag har bil men jag tror inte mina vardfoaldrar later mig kora ivag nagra langre strackor prc, men jag haller med, hade varit skoj att gora nat :) vi kan ju dra till ditt gym och sen hitta pa natt efter det kanske? :D Tack!

2009-11-18 @ 03:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0