Bilder baby!

I vantan pa att den "nya" serien V ska borja dodade jag lite tid med att rita fardigt pa vad som borjade som en kladd forra veckan och vaxte till nagot lite mer an en kladd. Sa, here goes! Lite tecknat och lite... annat.



Kladden alltsa. Ber om ursakt for urkass uppladdning men har varken scanner eller PS sa att jag kan fixa det. Ser battre ut IRL. Lovar.



Min gigantiska angelbil som jag borjade pa for ungefar en manad sen och gjorde det sista forra veckan. Hello fingerkramp.



Moi framfor Eagle Rock monumentet for de som dog i 11 september attentatet. Ligger ca tio minuter fran dar jag bor. Och ja, det ar NYs skyline ni ser i bakgrunden.




Annu en del av monumentet. Blickar ut mot NY...

Nej, nu ska jag ga och kolla pa TV. Jag blev ju inte alls hjarntvattad med en TV-serie om grona monsterodlerymdvarelser nar jag var liten... inte alls. Och kanner mig inte alls tvingad att se hur de har uppdaterat den. Har de ens samma storyline? Jaja, "Juliet" fran Lost ar med och de spelar Muse i trailern pa den, sa an sa lange har det gjort ett bra intryck.

Sweet Dreams.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken underbar talang du ligger inne med. Duktiga du:)



Hoppas allt är bra hos dig, verkar ju onekligen så på bloggen din men man vet ju aldrig.



<3

2009-11-04 @ 04:04:17
URL: http://tiiingeling.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej Elinor!

Jag hittade precis hit. Hoppas du har det fint och att New York är snällt mot dig.

Fina teckningar!



Kramar Kajsa

2009-11-04 @ 08:16:33
URL: http://www.kajsanilsson.se
Postat av: Elinor

Tack! Det varmer tjejer;)Jag har det bara bra har, hoppas ni mar bra med! Kramar!

2009-11-04 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0