Cravings

Jag tror egentligen inte att det ar sa bra for min halsa med att kopa svenskt godid pa ikea. Jag har precis tvingat mig sjalv att lagga ner skumtomtarna, och hor jag hur daimet kallar... Och efter det?? Gissa?? Jag ar sa sjuuukt sugen pa lussebullar att jag nog skulle kunna hugga av ett ben om det hade hjalpt. Jag kan se dem framfor mig. Ett berg av ljusa lussebullar, doften av saffran och varma russin...
Kan inte NAGON skicka ett recept? Bryr jag mig om att det inte ens ar forsta advent an? Jag som alltid brukar bannlysa ALLT juligt forutom Luciatraningar innan forsta decemer kommer insmygande. Jag bryr mig inte. Julen kommer inte att bli vanlig i vilket fall som helst. Ar det inte lika bra att se det har som ett "uppehallsar", jula pa allt vad jag kan i vantan pa nasta?
Jag funderar till och med pa att anordna ett gloggparty... Nagon som ar pa?? Kopte glogg pa Ikea igar;). Det enda jag behover ar lite russin... gud, vad jag ar sugen pa detta nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Recept på gång!

2009-11-24 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0