Det ar nagonting i vattnet

Jag vet inte vad det ar, men jag svar pa att nagot ar konstigt har i vattnet i Livingston. Man blir extremt torr i skinnet, min hud sprack upp for nagra veckor sedan, haret blir kluvet dubbelt sa fort, och far barnen i sig sa mycket som en droppe av det forvandlas de fran sota sma anglar till irritationsmoment vars storsta hobby ar att skrika ringvalnadsskrik. Inget skamt.
Jag hittar i alla fall ingen annan forklaring till att sa fort de satter sig vid bordet far totala personlighetsforandringar. Detta ar tredje dagen i rad detta hander nu. Inte konstigt att man ar helt mentalt slut nar foraldrarna kommer hem. Igar kunde jag inte vanta pa att springa ut i bilen och till motet... Hmmm.... Nagonting i vattnet ar det. Borde de inte bli trotta nar de ater? Jaja.

Det slutade anda med en ratt sa bra dag idag. Pojken och hans playdate var lugna och fina, spelade baseboll och wii utan problem. Men nu ar jag troooott. Ska ut pa bio om en stund, men forst maste jag springa inom McD. Ingen kvallsmat for moi ikvall heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0