...

Jag har egentligen tusen saker jag vill skriva om. Tusen saker som jag tanker pa. Ord och formuleringar som surrar runt i hjarnan minuterna innan jag ska sova, bara for att vara bortblasta eller fruktansvart lojliga nasta dag. Kanske skrivit nagot viktigt eller lasvardigt senare ikvall, men forst har jag en del saker jag maste fixa.
Imorgon kommer att bli en ratt busy dag. Jag tanker yoga, tanker baka godisbullar, tanker sla in presenter, och sen jobbelijobb hela dagen. Kommer att bli lite skillnad fran idag da jag sov tre timmar pa formiddagen, vaknade, satte igang TVn och kollade pa Jerry Springer (varje gang de oppnar munnen i det programmet kommer det bara ett stort PIIIIIIIIIIIIIIP.), innan jag tog mig i kragen... mest for att jag var tvungen, kunde ju inte lata de stackars barnen vanta i skolan. Kan tillagga att jag nog gjorde ungefar varldens samsta parkering och blev nervos for att nagon polis skulle gora boter eller nat. Men vad fan... det ar inga gator vi kor pa har lange. Det ar sma asfalterade plattor som dyker upp da och da bland lovhogar lika gigantiska som traden de ramlat fran. Oh yes. Tank er sedan trehundra mammor med stora bilar som forsoker trycka in sig pa de fa lovfria platser som finns, for att inte sprida ut de annu mer. Och sedan lilla jag som hatar att fickparkera med min superstora bil. Jag lovar, nar jag kommer hem igen kommer jag att vara en hejjare pa att parkera. Men kanske inte lika bra pa att stanna vid rodljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0