:(

Jag har kommit fram till att en av de fa sakerna jag saknar med att bo har ar narheten till djuren. Till naturen. Perioden innan jag akte hit satt jag pa hastryggen ungefar fyra ganger i veckan. Fy, vad jag saknar att gallopera i skogen, att sta och borsta i timmar... herregud, till och med att mocka saknar jag!
I hopp om att kanske hitta nagot stalle dar man kan ta lite lektioner da och da googlade jag fram nagra ridcenter. Tydligen ska det finnas ett inte for langt harifran. Jag var redan halvvags inne i planer om att aka dit och titta, men kollade sedan pa priserna. 65 dollar for ett gruppass i en timme. Och det har verkar vara en vanlig ridskola, och inte nagot stalle dit man aker om man ska satsa jattemycket pa tavlingar osv... Sa jag har alltsa hittat en till grej som ar dyrare har. Ridning, uppenbarligen.
Hm. Kanns javligt kasst att behova ga fran att rida gratis och vara den som star i mitten, till att behova betala 65 dollar for ynka 60 minuter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så allt är inte billigt i det stora landet? Tänker på ridningen. Berit

2009-11-12 @ 07:57:08
Postat av: Elinor

Ooh no, allt ar verkligen inte billigt. Maten och ridningen ar dyr;)

2009-11-13 @ 01:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0