Ett litet kort inlagg

Har varit vaken i nastan 24 timmar i strack nu. Gick i ungefar 12 timmar i strack. Har varit en underbar dag i NYC! Bilder kommer upp senare! Maste bara beratta att jag antaligen har fatt en laptop. Tror jag ar lite hog just nu. I LOOOOOOOVE it! Blir alltid hog av att kopa dyra elektronikgrejor.

Blev en HP som jag kopte fran Staples. Sjalva datorn kostade bara 400 dollar pluss skatt. Ha, och sen fick jag en skrivare vard 40 dollar pa kopet!:D Bara sadar!

Jag alskar min dator. Den har Windows 7 vilket jag haller pa att forsoka vanja mig vid just nu. Har haft den igang i ca 20 min, och an sa lange verkar den funka jattesmidigt. Nasta projekt blir att andra om den till svenska vilket jag misstanker kommer att ta hela natten. Sedan sa ska jag installera min trial av Windows Office, som galler i 60 dagar. Sen maste man kopa software for... tja... typ 150 skulle jag tro. Som tur ar behover jag inte bekymra mig om det forren i Januari. Fast liiiite stor jag mig pa att det inte kunde inga i priset...

Haha oj! Nu lyckades jag visst fixa svenska! Kolla, jag kan skriva ö, ä och... jag kan inte hitta den tredje. Fan. Jag har varit ifran det svenska tangetbordet för länge. Jaja. Är i alla fall superglad att jag kan ligga i min säng med datorn nu, kan lyssna på musik, kolla på film... och nu hittade jag å också! Cirkeln ar komplett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0