Flunsan

Har jag namnt att de ar hysteriska nar det galler att tvatta handerna har? Pa skolan fanns det sma affischer vid varje toalett som talade om for en hur man skulle tvatta handerna med hjalp av fargglada bilder. Har sett liknande affischer pa nastan alla allmana toaletter jag har besokt.
En av mina svenskvanner har tydligen testat positivt for svininfluensan, vilket betyder att de blir annu mer hyper nar det galler handtvattning. Efter gymmet ska jag knalla bort till det lokala apoteket och fa min flueshot. Visserligen ar den for den vanliga influensan, men eftersom jag far den gratis ser jag ingen anledning med att inte ta den. Om jag minns ratt sa var den vanliga influensan inte precis en tripp till Bahamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0