Forval ar inte kul...

Suck. Det har varit en smajobbig kvall. Jag vet inte om det ar for att alla andra deppar samman och jag blir paverkad av det, men speciellt happy kanner jag mig inte. Det ar exakt en manad sedan jag lamnade Sverige och jag saknar det mer an pa lange. Stammningen i huset sipprar in overallt. Jag har bara varit har en manad och kanner for att bryta ihop, hur maste da inte alla andra kanna sig?
Har precis lamnat av min kollega. Pa ett sat blir det skont att ha mitt eget utrymme, men jag kanner mig lite ensam. Det ar tomt och tyst.
Att se barnen saga forval till henne var inte latt. Bada har varit valdigt moody hela dagen och brot ihop nar de skulle ivag till flickans bastis. Tydligen var det for mycket for dem att folja med till flygplatsen. Usch, det var inte kul.

Nu ar jag i alla fall ensam. Jag har befalet, inget mer sakerhetsnat som jag kan ringa nar jag vill. Kommer att sakna det, kommer att sakna att kanna att det ar nagon som tar hand om mig och ser till att jag inte glommer ratt lagga bilen i parkeringslage innan jag forsoker oppna dorrarna.

Trott ar jag med. Har jobbat sedan sju imorse och slutade inte forren klockan 6 ikvall. Trodde aldrig att jag skulle onska bort skollov, men nu gor jag faktiskt det. Har en likadan dag imorrn men nasta vecka gar de tillbaka till sitt vanliga schema. Man blir helt mentalt utmattad, aven fast jag har valdigt roligt for det mesta. Finns varre saker att jobba med an att leka horsie, tvatta handdukar och kolla pa High School Musical. Vad har ni gjort pa era jobb idag?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0