Fredag!

Visst ar det fa saker som ar storigare an nar folk inte svarar pa sms/mejl? Och nu menar jag inte ojjagglomdemobilenpaskrivbordet, utan nar man verkligen sitter och vantar i vad som verkar vara evigheter och det inte hander nagot? Suck...

Jaja. Min lille kille sager for roliga saker ibland. Har ar nagra av hans citat.

Jag " It's really cold outside, you gotta wear your jacket."
Han " Yeah it really is, sometimes i've seen tornados outside the door!"

Han (kollar genom mitt ritblock och far syn pa en bild av Naruto): "Oh, that's the guy from bakugan!"
Jag "No it's not him, but... "
Han "No, that's actually the guy from bakugan."

Han " I need my medicin!"
Jag "No, you're not sick."
Han " But I still need my medicin."

Han "It's so unfair! My sister gets to clean more than me!"

Jag kan tillagga att han anvander actually i ungefar varje mening. Och later precis som om det han sager ar de enda sanningarna som finns i varlden. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0