Grr...

Igar nar jag kom hem skrev jag ett langt, innerligt, finurligt inlagg om min helg. Tror ni inte att internet kraschar?
Jag orkar inte skriva om det, sa allt jag tanker saga om min helg ar att det var valdigt blandat. Vissa stunder var underbara, vissa stunder funderade jag pa att lagga mig i rannstenen och aldrig mer ga upp. Och det ar ett under att jag inte ligger influensasjuk.

Saker avklarade fran min Att-gora-innan-jag-dor-lista:

  • Att aka gul taxi
  • Att ha varit i Empire State Building
  • Aka tunnelbana i NY
  • Att ha gatt ut i NY
  • Firat Halloween pa riktigt

Kommentarer
Postat av: Berit Ekman

Ha det bra Elinor.

Hälsar Berit

2009-11-03 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0