Halva dagen avklarad

Den har dagen kommer nog inte att bli lika hemsk och gratfardig som jag misstankte att den skulle vara. Barnen sitter uppe och leker med Wii, vantar pa sina playdates och eftersom det ar fredag slutar jag tidigt och behover inte bekymra mig om middagslagning eller laggdags.
Det enda jobbiga ar att jag har en bamseladdning med tvatt som ska avklaras, bade min och barnens. Varfor lar jag mig aldrig att fa min tvatt avklarad pa onsdagen sa att jag slipper sta och vika en timme efter att barnen har forsvunnit pa fredagseftermiddagarna? Forra veckan hade jag i alla fall ALLT pa fredan, igar slog en snilleblixt ner som sa at mig att fixa deras handdukar pa eftermiddagen sa jag behover inte bry mig om det just nu. Yay me!
Oh, just det. Lovade tjejen att hon skulle fa mala mina naglar i eftermiddag. Hon lyckades precis kladda playdoh lera over hela bordet och tryckte for hart sa att formarna till det flog ner over golvet. Borde jag vara orolig?
Ska forsoka dra en svang ner till gymmet om det inte blir for sent, och hitta nagon som vill leka med mig ikvall. Jobbar imorrn sa jag kan inte vara ute for lange, men orkar inte sitta hemma ikvall och titta pa Dr Phil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0