I vantan pa att koket ska bli ledigt...

Tydligen sa stammer det nar de sager att om man ligger och drar sig for lange sa far man huvudvark. For det bankar duktigt i bekhuvudet just nu.
Har precis kommit tillbaka fran en mini-shoppingrunda med en nyss tillfrisknad fran svininfluensa- kompis. Var pa jakt efter vad som behovs till fodelseadgspresenten i veckan, men kom hem med vad som far bli en backup plan om min egentliga plan inte gar i las. Och med tanke pa hur fruktansvart lat jag kanner mig nu for tiden sa finns det en stor risk for detta...

Ikvall vet jag inte hur det blir. Antingen blir det kaffe med min tjeckiska kompis, om det inte blir framflyttat till imorrn, eller sa blir det TV-serie kvall i morkret i min kallare tillsammans med Ben och Jerry. Hur det an blir, sa kommer jag att tvingas springa en bra stund pa lopbandet imorrn for att bli av med kalorierna som jag har pressat i mig i helgen... Bad me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0