Jumbosovmorgon!

Efter en veckas jobb har var det underbart att kunna ligga och dra mig till klockan 11... da jag tvingade mig att gora en oerhort jobbig rorelse. Att stracka mig efter mina smorkanderade chasewnotter och min bok. Vem sa att jag var onyttig?
Lag och drog mig i nagra timmar innan jag ringde slut pa mitt telefonkort, ska kopa nytt snart igen, och gick och satte mig vid datorn. Barnen hade morfat till ett par sockerhoga virvelvindar som rusade runt i huset.

Jag har blivit galen i strumpor. Vem hade kunnat tro det? Dar hemma propaganderade jag for att de skulle utrotas, har ar det forsta jag gor pa morgonen ar att dra pa mig ett par stora raggsockor. Vem hade kunnat tro det?

Idag ser ut att bli en riktigt slapp dag. Eventuellt ska jag ta en fika eller shoppa med en annan au pair ikvall, men just nu ska jag antagligen kolla pa film och forsoka rita lite. Lilltjejens fodelsedag ar pa torsdag och jag har en ide... Som forhoppningsvis inte kommer att kosta for mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0