Little miss sleepyhead

Min dag ser ut som foljande, govanner:

Tupplur efter frukost.
Gora fardigt presenten.
Lunch
Hamta barn.
Kora barn till dans.
Hamta barn pa dans.
Laga mat.
Tvangsduscha barnen.
Natta.
Kolla pa TV och hetsata godis.

Jajaja... Could have been worse!

Hittade annu en sak som far mig att vilja atombomba ansvariga: nar Spotify inte fungerar. Ar det for att jag ar i USA? Hursomhelst har det bara visat offline i tva dagar nu, trots att ovriga internet funkar perfekt. Det star att jag maste andra i min profil, men nar jag klickar in dar gar det inte att andra till nagot annat land an Sverige. Grr. Jag haller pa att ga i taket! Jag vill inte kopa premium av den enkla anledningen att jag inte vet om det gar att fixa fram mitt amerikanska bankkonto, och jag kommer inte at att satta in pengar pa mitt svenska. Naja... upp till dem. Vill de inte att jag ska lyssna pa deras reklam sa kommer jag inte att gora det. Hade inte kopt nagonting av det i alla fall, never have, never will. Kommer att borja ladda ner musik igen, och nar jag blir tillfangatagen av FBI tanker jag fora ett javla liv over att det ar Spotifys fel for att de inte lat mig lyssna pa min musik. Jag ar bara en vilseledd musikknarkande individ i generation internet som maste ha fri tillgang till olika medier, samhallet har format mig till den jag ar och det ar inte mitt fel att det har blivit som det har blivit. That'll show them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0