Mandagsmorgon

Tror ni jag kunde sova i natt igen? Neejda. Lag vaken flera timmar och stirrade i taket. Skitkul. Verkligen. Nar vackarklockan ringde imorse kandes det som om nagon slog mig upprepade ganger i huvudet med en slagga. Det som gjorde att jag tillslut klarade att ta mig upp var insikten om att jag bara jobbar tre dagar den har veckan och sen ar ledig i fyra. I och for sig sa blir det nog ingen sovmorgon pa varken torsdag eller fredag, men vafan... Ledighet! Behover nte bekymra mig om tider som ska passas, barn som ska skjutsas och allt det dar.
Tydligen kommer jag att jobba lange idag. Menmen. Hellre att man kor in sa mycket jobb som mojligt de forsta dagarna i veckan an att jag behover jobba senare ar min melodi. Lika bra att ha allt over!
Om nagon timme sa tror jag att Frida ska skjutsa mig till hennes gym, ska se lite hur det ser ut dar. Sedan ikvall hoppas jag pa kaffe med Suss och Carina, det vill saga om jag inte jobbar for lange da.

Biljetter till hockey match mellan New York Rangers och Detroit ar bokade! Tjoho! Den 6e december smaller det, Elinor ska pa hockeymatch i Madison Square Garden! Nu kanske det later lite konstigt med tanke pa att jag inte kollar sa mycket pa hockey, eller nagon sport, hemma, men att se en sport live ar mycket roligare an att sitta framfor en TV och glo tycker jag. Ser verkligen fram emot det!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0