Min otroooooligt spännande lördagkväll

Har precis kommit innanför dörren efter att ha släppt av Thereza. Vi stack till Short Hills mall där vi drev runt en stund, hon lämnade tillbaka en jacka, vi kollade på julgrejor och sen stack vi till McD. Jag har i vanlig ordning glömt att dricka ordentligt idag och hade världens huvudvärk, men det är lite bättre nu.
Vi har gjort en massa superroliga planer! Den 12 ska vi in till staden och hänga med hennes vänner frän Boston, vi ska fira julafton tillsammans och gå till kyrkan (!!), efter jul ska vi till Boston och över nyår ska vi förhoppningsvis till Washington!:D Hoppas allt blir av och att jag har pengar till allting...

Shoppade loss pa julgrejor idag! Det är ett under att jag inte har fått en överdos än... Hursomhelst. Jag tror jag hamnade i någon slags juldvala. Allt juligt är bra och nödvändigt, typ. Och vi vet alla vad som kan hända då.



Jag hittade en massa glitter, chokladkalender, 100 polkagrisar som man kan hänga i granen, ni vet, julslinga för 2.5 dollar, söta knäckformar, inslagningspapper och tre DVD-filmer, varav den ena är beviset på att shopping gör mig blind. Att man köper Elf och Grinchen, som är supermysiga julfilmer är väl ok, men vette fan om man inte borde oroa sig för sin mentala häsla när man köper Christmas Yulelogg. Brasa med julmusik i bakkgrunden. På DVD. För att lugna er alla kostade den bara 5 dollar. Eller något.

Nåja. Imorrn är det första advent och jag ska göra det bästa för att jula till det i min källare!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0