Nytorkade naglar

Mitt forsta arbetspass den har lordagen avslutades precis med en manikyr av den lilla flickan. Jag har numera en rodrosa farg pa mina naglar. Upptackte till min stora besvikelse att min kollega tog med sig ett gang nagellack hem. Jag brukade aldrig ha speciellt fixade naglar innnan, men nu har jag blivit lite beroende av att ha nagon farg pa. Visste ni att en manikyr har bara ar 20 dollar? Ska nog gora en inom de narmsta veckorna... Hur som helst behover jag springa och kopa ett gang morka nagellack. Rodrosa i all ara, men jag vill inte se ut som om jag har gelehallon pa naglarna i all evighet.
Har aven insett att med pengarna jag har pa mitt svenska konto har jag rad att kopa en laptop! Borde ha rad med det i alla fall. Vem vet? Jag ar ju drottningen av att impulskopa elektronikprylar, sa jag kanske kommer hem med en laptop att leka med senare idag (ler maniskt).

Hamnde inte helt ovantat i biosalongen igar. Det var nastan lika manga au pairer dar som pa au pair motet. Sag "The men who stares at goats'. Alskade den filmen! Det ar en komedi som handlar om en journalist som pa vag in i Irak traffar en soldat som tillhorde "New world army", en grupp i den amerikanska armen som tranades att bli Jediriddare. Jo, du laste ratt. Jediriddare. Hahaha. Faktiskt ratt sa underbar film, skrattade sa att popcornen nastan flog ut ur munnen. Och angadende popcornen... varfor lar jag mig aldrig? Bestall alltid small istallet for medium nar du ska ha lask eller liknande. Herregud. Tjejen bakom kassan drog fram en jumbopase som hon pragade ner popcornen i tills de var lika hart packade som fjortisarna pa Bjorket en lordagkvall.
Jag madde lite illa nar jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0