Saker som stor mig

1. Folk som ar perfekta. Folk som verkligen inte kan gora fel, och skulle de av nagon anledning gora det sa ar det egentligen inte deras fel eller ansvar, utan typ spoket Labans. Dessutom ar de beredda pa att forklara krig for att visa hur perfekta de ar. For att, just det, de ar ofelbara.

2. Alla javla forfragningar till olika spel pa Facebook. Vet ni hur ofta jag spelar? Typ en gang i manaden. Max. I tre minuter innan jag trottnar. Nar jag fortfarande, efter ca 11 forfragningar till farmville nekar... fatta vinken? :)

3. Folk, oftast aldre manniskor av kvinnokon, som glor surt pa en for att man inte satter dem pa en piedestal och hyllar dem. Alternativ till piedestalen kan vara att man inte flyttar sig nar de placerar sig for nara en pa gymmet, avbryter bankomatuttag eller ser forvirrad ut i mataffaren.

4. Mitt kassa lokalsinne och formaga att ga vilse i en gympasal. Jo, det hande idag.

Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg :)

läs & kommentera gärna min !

ställ en fråga i min frågestund :D

2009-11-09 @ 23:00:51
URL: http://feliciasj.blogg.se/
Postat av: Helena

Håller med till punkt och pricka... :)

2009-11-09 @ 23:28:02
URL: http://queenofseabay.blogg.se/
Postat av: Elinor\

Tack tjejer, ska kolla in era bloggar med!:)

2009-11-10 @ 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0