Sista arbetsdagen i veckan!

Kan nagon forklara for mig varfor jag helt plotsligt verkligen inte kan sova? Eller varfor jag ar sa trott att jag haller pa att dacka staende vid 7-8 pa kvallen och sedan vara pigg som en larka vid sangdags? Hmm... Tror jag haller pa att vanda pa dygnet med mina tvamiddagsnaps. Maste nog ga tillbaka till att gymma hela formiddagen sa att jag inte somnar vid tio...
Jaja. Idag hade jag inte hunnit till gymmet aven om jag skulle velat. Jag har en supertvattdag och ungarna kommer fran skolan redan kvart over tolv. Har ingen aning om hur lange jag jobbar idag, men inte for lange skulle jag tro. Skont!
Mina thanksgivingplaner blev andrade. Istallet for att aka in till paraden med T blir det nog att jag hanger med familjen for att hon var tydligen tvungen att jobba, och alla andra ska ocksa hanga med sina familjer, eller aka till Florida eller nat. Hoppas pa att familjen aker in till paraden, ar verkligen jattesugen pa att se den IRL istallet for pa TV, aven om det innebar att jag maste tranga mig fram.

Jag maste aven tillagga att jag borjar lara mig Blicken. Tillsammans med Rakningen (nar man raknar 1,2,3, inte rakar sig) har det blivit ett av mina framsta vapen mot spring, klattring pa dyra mobler och badrumstillbehor samt bollkastning pa ovanvaningen dar bollarna ar bannlysta. Borjar fa in lite rutin och consistency nu. Gud vet att de behovs.
De har i alla fall lart sig att nar jag kommer till 5, eller 10, beror pa hur mycket jag kanner for, sa forsvinner bollarna eller Wii for dagen. Ah makt, berusande!

Kommentarer
Postat av: Pappa :-))

Ja..makt..underbart...(di tyska generna...haha...dom finns där ;-))

2009-11-26 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0