Söndag

har jobbat ikväll, men det var faktiskt inte så farligt. Ungarna var bättre/lugnare än på länge! Fick dem i säng kl 8 redan, båda två, och nu väntar jag på att TVn ska få dem att slockna och pa att föräldrarna ska komma hem.
Har för övrigt varit en riktigt mysig dag. Jag har fått igång Spotify igen, vilket betyder att ungefär halva dagen har gått till att sätta ihop en härlig julspellista och lyssna på en massa musik jag saknat. Dessutom offrade jag mig och hjälpte Suss att julpynta i sitt rum. Jotack, det är inte ens december än med julgranen kom upp och vi hängde en massa glitter med polkagrisar och kulor i taket! Blev hur fint som helst! Känns bra att äntligen ha träffat någon som äe mer jultokig än jag...

Det enda trista är att jag börjar känna mig riktigt sjuk. Halsen svider och värker, huvudet känns ungefär som en sten. Allt jag vill är bara att lägga mig ner och äta glass. Ska nog göra det innan jag går och lägger mig.

Nej, nu ska jag kolla på Grinchen och skriva julkort till er alla där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0