The Magic of Peanut Butter

Ar det normalt att lyckas branna tre stallen pa sex timmar? Hur i hela varlden lyckades vi att spendera nastan tva timmar i en elektronikaffar? Jag och Suss fick en tillfallig nerd-out i jakten pa en framtida dator till mig och gick och kollade pa spel (!!!) och filmer i over en timme. De anstallda maste ha trott att vi var galna... Speciellt over sattet vi (eller kanske jag) freakade ut nar jag sag Mamma Mia, Lost och vissa andra filmer som ar for pinsamma for att namna. Det slutade i alla fall med att jag lamnade affaren med sasong 3.0 av IT crowd och ett lofte om att atervanda dit i helgen for att kopa en dator. Men innan dess kommer jag att sitta och fnittra som en galen vetenskapsman i min kallare framfor TVn och ata pistachnotter.
Har aven kopt garn for framtida fingervirkning.

Sedan maste jag kommentera min fascination for jordnotssmor. Det ar sa gott. Jag alskar det. Har vi Skippy i Sverige? Jag ar ratt saker pa att det inte finns pa konsum i Knislinge i alla fall, vilket betyder att jag kommer att smuggla hem stora mangder av detta om ett ar.
Hursomhelst hittade jag denna underbara boken pa Amazing Savnings: 

Hihihihihi. Love.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Moderlig förmaning: Ät inte för mycket jordnötssmör!

2009-11-16 @ 12:14:34
Postat av: Pappa..

Hahah..ska kolla om det inte finns....tror det :-)

2009-11-17 @ 20:14:00
Postat av: Elinor

Pappa, tack! Jordnotssmor ar typ det basta som finns;)

2009-11-18 @ 03:36:12
Postat av: Katie

I still hate peanutbutter and jelly

2009-11-18 @ 22:12:42
Postat av: Elinor

Katie, peanutbutter and jelly ar inte jattegott tsm, smakar helt sott och konstigt! Haller helt med, men skippys ar saaaa gott:)

2009-11-19 @ 15:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0