Tisdag

Efter gardagens depp har jag fatt nya krafter, ny ork och vilja. Man skulle kunna tro att jag har varit ivag pa en sparesa. Har aven fatt klartecken av vardmamman att mamma och lillebror kan komma over min fodelsedag i Mars. Sa min nasta semester blir alltsa i Mars. Yay! Bara... fyra manader dit. Men nu har jag i alla fall nagonting att se fram emot.
Verkar som att jag kommer att jobba mer an vanligt under dagarna som kommer. Vardmamman ska ivag pa nagon konferans imorrn, och man kan inte rakna med att vardpappan kommer hem de tider han sager att han ska. Jaja. Jag kommer ju anda inte att jobba mer an mina sju timmar som mest, hoppas jag.

Naja. Har precis avslutat min bagel-lunch och ska snart ta min vanliga efterlunch lur och lasa en bok som jag precis fick av vardmamman. " The Blind Side" som har blivit filmatiserad med Sandra Bullock i huvudrollen. Hade faktiskt tankt att ga och se filmen, men laser val boken forst nu. I de flesta fall ar ju boken battre an filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0