Traningsvark

Visst. Yoga ar avslappnande. De sista tio minuterna nar man far ligga och lyssna pa meditationsmusik. Annars... lika mycket muskeltraning som innte bland maskinerna. Tro inget annat.
Mitt andra pass var inte riktigt lika forudmjukande som det forsta. Jag snubblade/skakade inte riktigt lika mycket, och kan nu efter det och en halvtimme pa lopbandet med gott samvete ata lite mer pizza pa avskedsmiddagen ikvall.

Snart ar det hamtning av barn som galler, och efter det laxa, hamtning av barn nr tva, skjutsning till dansen, och underhallning av barn nr i nagra timmar.

Far erkanna att jag gillade "V" litegrann. Kommer nog att forsoka folja den. Hm, jag var battre pa att folja alla amerikanska TV-serier hemma an har. Ligger bak i bade Supernatural och Grey's. DH ar perfekt att ligga och kolla pa pa sondagskvallarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0