Trött

En nackdel med laptopen är att det blir så mycket svårare att somna om kvällrna. Seriöst. I natt somnade jag inte förren efter fyra, trots att jag hade lagt ifrån mig den bra mycket tidigare, men den insisterade på att fixa med massa uppdateringar och ljudet höll mig vaken. Så när den väl slutade var det ju kört. Och jag har välkomnat ännu en dag i trötthetens tecken.
  Min hals känns svullen och konstig, kroppen är tung... jag har liksom inte energi till någonting. Allt jag vill är att sitta i min säng och stirra ut i luften. Dricka te. Inte behöver göra någonting som kräver tankeverksamhet. Och till råga på allt ska jag jobba ikväll. Fy bubblan.
  Tja, om njag får i mig lite mat kanske jag mår bättre snart. Sen så hade jag tänkt att julpynta lite och ha det fint i mitt rum eftersom det är första advent!:D Kanske kolla färdigt på Elf, som jag stängde av mitt i igår för att jag ville sova. Yeah right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0