Who!

I made it thruogh the day! Hurra for mig! Har jobbat sedan halv 7 imorse och ar lite stolt over att det gick sa bra idag. Vi har bakat kladdkaka (...stickycake), lekt med valdigt manga manniskor och lyckats ta oss igenom kinesiskan utan ett enda sammanbrott! Basta dagen hittils.
Den har helgen ar den forsta pa ett bra tag da jag inte har nagot skojjigt inplanerat. Bra jobb hela lordagen, tjalala. Skitkul. Sondagen ar helt blank. Bio nagon?
Ar en hel del filmer som verkar bra som jag ar sugen pa att se. Men skulle inte jag borja spara? Da kanske det ar bra att jag inte har nagot att spendera pengar pa...
Jaja. Imorrn blir det gym for forsta gangen pa over en vecka: lite loptraning, styrkemaskinerna och sa yoga! Sedan blir det avskeds middag for min kara kollega pa kvallen. Kommer att kannas valdigt ensamt att vara ensam i min kallare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0