Whobob Whatpants

Yay! Jag lyckades for forsta gangen klubba ett av barnen i vettig tid. Lite Svampbob lasning och han slocknade som ett ljus. Och att han inte somnade nar jag gjorde mina olika roster till karaktarerna, utan nar jag smog ut pa toaletten och det blev tyst, betyder att jag maste vara en ganska rolig sagolasare! Att den andra fortfarande sitter uppe med laxor tanker jag forsoka glomma och hoppas att foraldrarna inte dodar mig for att jag inte spande fast henne vid skrivbordet, gick igenom allt bokstav for bokstav och tvingade henne att skriva. Hon sa att hon hade gjort allting men... Oh Whatever.

Bla. Imorrn borjar jag jobba 06.30. AR det nagot jag inte vill sa ar det att borja jobba da. Den enda grejen som ar bra med att borja jobba vid den omanskliga tiden, ar att de kan sitta och titta pa TV i 40 minuter innan jag maste sjasa ut dem for tvangstandborstning. Eller nu overdriver jag. For det mesta gar det valdigt latt att borsta tanderna. Sedan tror jag det blir ett yoga-pass pa formiddagen. Kommer ni ihag pa gympan da lararen satte pa en meditationsplatta och man fick ligga och stirra i taket fem minuter av varje pass? Vi har det med och det ar absolut min favoritstund pa passet. Ligger nastan och somnar.
Antagligen jobbar jag precis lika lange som idag. Sex timmars jobbedag kanske itne later sa mycket, men det ar valdigt kravande med tanke pa att man inte kan ta nagra pauser och maste vara vaken och pa helspann sa fort barnen ar i narheten och man har ansvar for dem. Idag blev jag nastan slagen till marken da jag formanade pojken for att han stallde sig pa bordet. Han hoppar mot mig och vill att jag ska fanga honom, men lyckas pa nagot satt sla sitt kna in i min halsgrop sa att jag tappar andan. Trots att jag var tarogd och andades hackigt i flera minuter efterat, och trots att jag sa till honom att ta det lungt, tror jag inte att han markte att nagot var fel... Jaja... sexariga killar med samma egenskaper som en sockerhog virvelvind kanske inte har varldens basta uppfattningsformaga.

Hehe. Om jag inte horde fel tror jag att liltjejen kallade mig for bossy-bossy idag. Vada? Moi?

Kommentarer
Postat av: Pappa..

Bossy...bossy...hmm..kanske lillebror har nån fundering kring det ? ;-)

2009-11-18 @ 22:45:51
Postat av: Elinor

Haha, ya think?;)

2009-11-19 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0