Another day

Ännu en dag har kommit till ända. Jag har gjort typ den bästa omgangen pannkakor ever, fixat försäkring till bilen och köpt gymkort. Och jag har upptäckt att det har tangenbordet visst da har ett y. Bara inte där de brukar sitta. Alla länder har tydligen olika tangentbord. Första gangen jag skulle skriva in min email har var jag tvungen att be om hjälp för att hitta @. Satt och tryckte pa olika knappar en bra stund. Vad? Nejda, inte alls pinsamt.
Eftersom ungefär alla andra dagar den här veckan har fika inplanerat pa kvällen sa blir det innesittarkväll ikväll. Kollar pa nagon film med Jennifer Garner. Sen sa har jag fatt ett tips om ett glasställe som later en titta pa nar man gör glassen. Ska absolut uppsökas.

Kommentarer
Postat av: Berit Ekman

Ät inte för mycket pannkakor! Berit

2009-10-22 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0