Bag crisis

Jag ar i desperat behov av en ny vaska! Hittade en jattesot silvrig historia i lordags som jag nu angrar att jag inte kopte. Min gamla handvaska faller i bitar. Bokstavligt talat. Maste forsoka komma ivag ikvall och inhandla en. Problemet ar bara att jag maste hitta nagon snall manniska som skjutsar mig till affareena, eftersom jag har en liten kansla av att vardforaldrarna inte vill att jag ska ge mig ut pa vaskjakt annu.
Skulle vilja ha en kuvertvaska ocksa.

Vem sa att det var latt att spara nar man kommer hit? Det ar massor med resor jag vill gora och dyra saker jag vill kopa, men de pengarna forsvinner ner i ett hal av glass och chailatte. Efter Halloween, da ska jag borja spara. Men forst ar det vaskjakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0