Dags for helg

Dags for helg och jag kanner verkligen inte for att dkriva nagot vettigt. Jag kan val saga att kvallen slutade med bio igar. Couplels Reatreat, var inte den allra basta filmen jag har sett men nagra skratt bjod den pa allt. Man kan val saga att den var typiskt ameriskansk men pa vissa stallen blev den lite... for mycket. Sag i alla fall nagra trailers pa filmen langre fram som jag definitivt tanker se.

Om ca en halvtimme ska vi aka in till New York. Paraden borjar inte forran sju, men jag och en till som inte har spenderat overdrivet mycket tid i Amerikat annu ska se oss omkring i staden. Hoppas pa att fa lite shopping gjord och se lite mer an det jag hann med under var supertighta sightseeingtur for angra veckor sen.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0