Datorbrist

Okej. Laget ar som foljer. Datorn som det ar meningen att jag ska anvanda funkar inte, och de enda gangerna jag far tillfalle att skriva ar nar jag lyckas sno till min en dator langre an 15 minuter vilket ar laskigt sallan. Konstigt att tanka att jag brukade sitta vid datorn minst tre timmar om dagen och ha den pa. Jag saknar Spotify. Amerikansk reklam fran TVn ar helt enkelt inte samma sak som mina alskade spellistor...
Hursomhelst har jag precis fatt nys om att man kan bestalla specialtilverkade datorer fran Dell, nagot som jag definitivt ska kolla upp. Tekniska grejor ar tokbilligt har. Jag ar hyfsat saker pa att jag ska kunna kopa en laptop innan jul. Laptopsen ar billiga, ska borja leta efter dem i veckan, for datorbristen borjar ga mig pa nerverna. Sa fort jag far ordentlig tillgang pa internet ska jag blogga lite seriosare, sa att om nagon laser den har bloggen far reda pa att barnen inte har dodat mig.
Nu ska jag sitta och lasa meningslost skvaller pa aftonbladet, nagot som jag har saknat. EN bra sak med att inte har internet, ar att jag har hur manga som helst avsnitt av idol/tv-serier/manga att lasa nar jag far det. Da ska jag lasa in mig pa mitt rum och inte ga ut pa nagra timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0