Kameraguden är emot mig

Pappa har kladdat med min kamera så att bilderna visar något informationsfält varje gång man försöker se dem. Varken lillebror eller jag får väck det... känner verkligen inte för att läsa genom manualen... grr. Tack pappa. Verkligen. Suck.

Dagen har varit fylld av förväl. Först kom min lilla släkt hit och gav mig blommor, böcker och hemmagjorda löv. Min moster kom även på att det är jättekul att spekulera om terroristattacker en dag innan jag ska flyga. Jag vet inte om jag tyckte det var lika kul. Lillebror nr två var lite roligare. Han fick tag på en ballong som han övertalade mig att försöka ta ifrån honom så att han kunde jaga den. Det slutade med att vi båda rusade skrattandes runt i huset med denna ballong. Jo, nu vet jag att ni tvivlar, men jag är 19. Faktiskt.
Sedan blev det hem till Louise för att säga hejdå till henne och hennes familj innan jag stack till affären för att köpa batterier. (Kom ut med detta + lösgodis, tuggummi, Elle och Veckorevyn. Svårt att hålla i plånboken när man vet att man har pengar...)

Jag kommer att sakna alla som man i vanliga fall ser som självklara... Tack gode gud för internet och telefoner.

Nu sitter jag framför datorn och msnar samtidigt som jag samlar mig för att ta itu med handbagaget och kopiera pass, visum och telefonnummer.
Halv 5 bär det av imorgon så jag ska ta det lugnt ikväll och försöka lägga mig i lite vettig tid, kommer nog att sova mig igenom Kastrup imorgon annars. Not good.
Fast antagligen kommer jag att vara så uppskruvad/livrädd att jag inte kommer att kunna sova ett dugg förrän jag kommer till au pair skolan. Då kommer ni nog att få en hemskt övertrött Elinor. Kan nog bli intressant att försöka skriva blogg då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0