Morning

Idag kunde man tro att nagon hallt en liter socker i den ena ungen och tvingat den andra springa tre varv runt kvarteret innan hon fick komma ner till frukost. Tva helt olika sinnesstamningar som skulle sitta bredvid varandra pa frukost bordet. Sekunden innan jag var pa vag att separera dem genom att helt enkelt bara lillkillen till andra sidan deklarerade han att han var klar och sprang ivag for att leka med sin tranformers, vilket hade varit ok om han inte hade gjort det pa koksgolvet framfor mina fotter. Behover jag tillagga att det slutade med grat och tandagnisslan nar min nagel rakade krocka med hans kind nar jag bojde mig ner for att lyfta vack honom?
Inte den basta starten pa dagen alltsa.
  Tillslut kom de utanfor dorren och ivag till skolan. Vardmamman var med mig for att dubbelkolla sa att jag visste var templet lag, och berattade da att hon ska boka korlektioner till mig. Tydligen var hon inte helt bekvam med hur jag korde an. Bara att svalja stoltheten och pallra mig ivag till korskolan antar jag.
  Jag tycker att jag kor helt ok. I alla fall inne i staden. Jag vill inte ut pa motorvagen annu. Ar lite nyfiken pa vad jag gor fel. Nar jag fragar henne sager hon bara att jag behover bli mer bekvam, sa antagligen behover jag bara mer korvana. Hoppas det. Sattet de kor pa har ar saaa annorlunda fran det hemma. Nar jag anstranger mig for att vara superforsiktig borjar folk tuta som galningar och nar jag trycker lite pa gasen blir de som aker med mig helt stela och far konstiga ansiktsuttryck. Suck. Jag hoppas i alla fall att jag kommer in i trafiken efter den har veckan, annars vet jag inte hur det ska ga. Passade pa att fraga henne om det var nagot annat jag behovde tanka pa, och korningen verkar vara det enda problemet so far. Forhoppningsvis klurar jag ut det om jag far en riktig larare som kan forklara exakt vad jag gor fel.

Jaja. Nu ska jag ata, och sen bar det ivag till gymmet for lite joggning pa lopbandet. Forhoppningsvis blir det nagot telefonsamtal hem och lite uppladdning av bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0